søndag 3. mai 2009

Uventet

Ja, da dro Jonas. Maa inroemme at det ble uventet trist aa se han dra...
Merker at det ble litt ensomt/tomt med en gang. Men det er jo fordi jeg er saa vant til at han har vaert her hele tiden, saa jeg har nok blitt litt bortskjemt paa det omraadet.
Han var jo saa utrolig kul aa henge med og kjenner runtinene til ungene saa godt at det var for meg veldig trygt aa ha han rundt =P

Kommer nok til aa ta meg litt tilvennings tid med aa vaere helt alene som au-pair. Kommer til aa proeve aa finne meg en sport aa begynne paa naar vi i Juli kommer tilbake til Canberra. Imellomtiden maa jeg nok holde meg til aa trene litt paa stranden etc.

Dagen idag startet rart siden Jonas skulle dra. Det er rart hvor stort inntrykk en person kan gjoere paa saa kort tid. Lurer paa naar ungene kommer til aa virkelig merke at han er borte, da blir det nok ett helvette...

Vi skal snart dra ned mot kysten naa. Venter bare paa at Kate skal pakke ferdig.
Jeg skal proeve aa dra tilbake til Canberra i helgene, men vet ikke helt om jeg toerr. Er saa stress med buss bytter og hvor man skal av etc. Men man maa jo bare kaste seg ut i det, tror ikke jeg orker aa vaere paa kysten hver helg, helt frem til Juli, saa da er det jo bare aa sette igang=P
Skal sjekke ut om det er mulig for meg aa ta lappen mens jeg er her og...

Haaper jeg klarer aa komme mer inn i rutinene og laere meg aa forstaa alt tvillingene sier som Jonas gjorde, da de mumler og det er paa engelsk i tillegg =P Saa dagen idag gaar til laere og "soerge" over at Jonas dro!
GOD TUR HJEM JONAS ;)

1 kommentar:

  1. Kjære pusen min, det er klart det blir rart å plutselig være alene med ansvaret. Men etter noen dager blir det lettere, du har vært med på tøffere ting du vettu.
    Sikkert smart å flytte på seg i helgene hvis du har mulighet, ellers blir du veldig isolert.
    Det med buss takler du helt sikkert, peanuts i forhold til alle dine fly bytter!! Jeg ringer etterpå hvis jeg skjønte tlf kodene, er litt trett - kjørte fra Porsgrunn kl.05.50 i morges.
    Kjempe hyggelig helg, vi mosjonerte mye og kompenserte det med mye god mat(bombe? Eh not!). Skal til Bjørn i dag, så får vel litt pleie der og hi hi:) Jeg ringer, kkos og klem så lenge.

    SvarSlett

Søk på noe annet