mandag 4. mai 2009

Ut i hagen



Kom til kysten i 4 tiden i gaar.
Kate skulle paa svoemming med Mathias saa jeg passet tvillingene.
Mandag er egentlig fri dag, men jeg har sagt ja til aa passe tvillingene mens Kate er paa svoemming med Mathias naar vi er paa kysten. Tvillingene skal selv begynne med svoemming naar vi flytter tilbake til Canberra.
Anna ble veldig vrang igaar etter at Kate dro. Ville ikke ha mat eller noe annet for den saks skyld, saa hun graat vel i 15 min, saa ga hun seg (heldigvis). Tror det er en liten reaksjon paa alt egentlig. Jonas dro, vi dro paa kysten, kate dro med Mathias og det var dems foerste gang med meg helt alene...
La meg si det slik, jeg var vel like sliten som de var paa slutten av kvelden, saa jegl a meg rundt halv ti tiden =P

Var oppe ca kvart over aatte idag =) Sov lenge og det var rimelig deilig.
Tvillingene har til naa vaert kjempe snille aa ha med aa gjoere.
Sett litt paa tvidag og lekt endel i hagen. Tok de med ned paa stranda i en times tid, men det var litt kjoelig saa vi gikk opp igjen saann i ett tiden.
paa stranda saa vi ett fly og Anna og Hugo vinket til Ninus (Jonas) helt til flyet var borte. Hugo mener fortsatt at jonas bare skal besoeke farmor og farfar i Norge =P De er saa soete.
jegh ar sand OVERALT etter tvillingene har drevet aa kastet litt rundt her aa der =P De har enda mer enn meg, saa maa nok fjerne litt naa og gi dem ett skikkelig bad etterpaa =)

Jeg merker det er litt rart aa ikke ha Jonas her saann rutine messig og for meg selskaps messig =P tiden gikk fortere pluss han hadde jo lappen og da den ene bilen saa vi kunne kjoere litt rundt med tvillingene. Naa blir det nok aa vaere mest her paa kysten og gaa litt til parken og slikt. Maa bare proeve aa husk hvor stien til parken gaar henn, for det husker jeg ikke =( Faar hoere med Kate naar hun kommer hjem ikveld.

Naa maa jeg begynne aa bli oppfinnsom og tenke litt etter hva Jonas viste meg om steder og leker rundt forbi. Rart hvor fort man glemmer og blir usikker, naar sikkerhets nettet forsvinner =P Men jegh ar funnet ut at jeg kan ta lappen her, det er raa billig i forhold til Norge. ca 78 AUD for oppkjoering, det er under 500 kr det!! Sinnssykt =D

1 kommentar:

  1. Da har jeg snakket med deg - igjen, og skjønner at idag for deg var i går for meg hi hi. Regner med at du får sove greit, du jespet så mye at jeg lengtet etter sengen:):):) Syns du er flink jeg pus, skjønner også at du blir sliten av full tid som mamma. Regner etterhvert med litt forståelse for traumatiske barndoms minner hi hi. Koz og klem m

    SvarSlett

Søk på noe annet