torsdag 30. april 2009

Fytte HELVETTE!!!

Idag ble jeg presentert for verden JAEVELIGSTE barneprogram. OMG jeg kommer til aa maatte se paa dette ofte pga tvillingene digger det. The Wiggles er ett forferdelig program. Daeven saa daarlig. At de kan ha klart aa selge over 17 millioner dvd'er syns jeg er heeelt utrolig.
Tusen takk for det Jonas, og introdusere meg for dette programmet syns du bare var driiiit moro fordi du visste saa godt at jeg kom til a HATE det =P Hehe... Tulling! =)

Vaaknet av meg selv rundt klokken 6 idag, foeler meg ganske uthvilt, men kommer til aa vaere som en zombie innen klokka er 7 ikveld.
Vaeret er NYDELIG =) Saa idag skal Jonas og jeg bade (selvom han ikke har saa lyst saa maa han!)
Jeg har dessverre ikke med bikini, saa maa bade i bokser og bh, men det funker jo som det samme =)

The Wiggles gaar paa repeat i bakgrunnen her og jeg holder paa aa bli gal...
Saa naa satte jeg paa peppa pig istedenfor, det er hvertfall ett koselig program om en gris med samme solbriller som meg =)

Vi glemte aa sette ut soepla i gaar, saa den maa dessverre staa til neste uke =S
Droemte inatt at vi loep etter soeppelbilen saa det var jo ironisk. I gaar droemte jeg om Jason Statham =D. Det er MANN med stor M det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk på noe annet