fredag 24. april 2009

DÆVEN - avreise 2,5 time

Okey...
Magen min tar seriøst helt av nå. Er sinnssykt stressa og utrolig nervøs!
Ville egentlig ikke stå opp av senga idag. Gode senga mi, med deilige madrasser, gåseduns dyne og gåseduns pute...
Lurer veldig på hva jeg får down under :)

Går over i hodet mitt hva det er jeg kan ha glemt, om det er noe jeg egentlig ikke trenger drasse med meg og prøve å være flink til å ikke ha med ulovlige ting i handbagasjen min :P

Mamma begynner å bli sentimental, men uten å vise det utad :P Hehe... Søs sitter å mimrer i bilder og jeg gjør faktisk INGENTING. Er for stressa, sitter her å plundrer.
Jeg har fått utrolig mange avskjeds meldinger, noe jeg syns er utrolig koselig. Deilig å vite at man faktisk blir savnet når man drar (av noen i hvertfall) :)


Nei, da får jeg vel gå å gjøre noe fornuftig som å gå over bagen IGJEN :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk på noe annet