lørdag 25. april 2009

Up and about, down under ;)



Jess folkens, da har minste jenta landet i Melbourne, ca klokken 04.55 var jeg der.
Flyet mitt videre til Canberra går om 2 timer (08.35), da er jeg der ca 09.35.
Jeg har faktisk sittet på fly nå i ca 15-16 timer. Mellom landet i Singapor fra London, men var ikke mer enn 45 min ca.

Til flyet: OMG for ett jævela gigantisk fly... Dobbel etg, 5 forskjellige rom til 5 forskjellige avd.
God mat, snille flyverter/vertinner, alle ser ut som modeller.
Kan tenke seg hvor høy i hatten jeg var der jeg satt illeluktende, for deo er det ikke lov å ha med på flyet =(
Sminken forsvinner etter ca 2 timer i lufta og huden tørker fortere enn en drue på varme sommerdager...
Tror jeg der og da var en veldig fin vin ;)
Men du blir servert varme våte håndklær, god nat,frukt,drikke =) Og utvalget i filmer (egen tv - 6") var imponerende, alle de nyeste som har kommet på kino i Norge og EU er der, pluss Australske.
Jeg tok meg tiden og så på: Marley and me, Transporter 3, og halve twillight ;) Konge filmer alle sammen!!
Uheldig er jeg jo, da jeg havner sammen 7 super pratsomme spanjoler, damer så klart =P
De tok jo ikke hensyn kan man si, men de toj vel hintet etter hvert da jeg til slutt atte øya i to av dem som surra og hang over meg og stolen min!!!! GRRRR....

Måtte jo bli endel filmer da jeg sov til sammen (ikke sammenhengende) på denne 2 dager flyturen, 2 timer =P
Tror dere jeg går på spare blussen eller?? !! DÆVEN, og nå sitter jeg å drikker kaffe før flyet mitt tar av... Stakkars Bjørn Arne som skal hente meg =S Over hyper Nadine, illeluktende og fjern.. HAHA.

Skriver mer senere, skal legge ut litt bilder og, er ikke mye men er noen =)

Ps: Savner familien min og vennene mine jeg....

1 kommentar:

  1. Weeeeeeee!!!!! Jeg ser frem til enda flere bilder!!! :))) Mamma hilser masse, og vi syns du er morsom :D

    SvarSlett

Søk på noe annet