torsdag 23. april 2009

Snart avreise!!

Jess folkens!!

Da er det snart avreise, Sitter i tlf med søs som er på vei til Kolbotn nå for å spise siste familie/venne middag, for så å ta sine farvel med lillesøsteren sin med resten av familien på flyplassen i morgen (hvis brodern får fri).
Pappa har faktisk tatt seg fri fra Losjen(!!) for å vinke hadet og være med på flyplassen. Det er jo helt konge, det ville jeg aldri ha trodd.

Alle spør om reisenervene er på topp, men kan ikke si jeg merker stort til de enda, selv om jeg skal fly i morgen og bli borte i 8 mnd...
Tror ikke helt det vil gå opp for meg før jeg er der nede. De fleste sier at det vil føles som om jeg er på ferie de første 3-4 ukene. Så vi satser på det =)

For de som ikke vet det skal jeg da reise til Australia og jobbe som Au-pair for en herlig norsk/australsk familie med 3 unger, tvillinger på snart 3 år og en gutt på snart 9år =)

Min kjære mor flyr rundt å gjør meg hakkende gal!!! Hun stresser og ordner, rydder og stresser enda mer =P Men men, kommer nok til å savne det når jeg er der nede ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk på noe annet